Organisatie Service Glasherstel Limburg?    
                
    
Wat gebeurt er met mijn melding van glasschade?
Wat gebeurt er met mijn melding?           
                
Via het gratis telefoonnummer 0800-0226688 komt u terecht bij één van onze medewerkers van de meldkamer. Uw melding wordt aan de hand van een aantal gerichte vragen razendsnel in het systeem verwerkt, zodat de glaszetter die het dichts bij u in de buurt is direct naar u toe kan komen. Omdat de meest relevante gegevens al telefonisch behandeld zijn, kan de glaszetter direct op de juiste wijze in actie komen. Nadat uw gebroken ruit vervangen is wordt de melding door de glaszetter weer teruggekoppeld naar de meldkamer, zodat de juiste adminstratieve afhandeling plaats kan vinden.     
De formule achter Service Glasherstel Limburg           
        
Om dag en nacht, alle dagen van het jaar direct glas te kunnen herstellen in heel Limburg heeft Service Glasherstel een unieke formule ontwikkelt. De twee peilers waarop deze formule gebaseerd is, zijn onze centrale meldkamer en onze glaszetters. Een verfijnd communicatie-systeem waarbij gebruik gemaakt wordt van de nieuwste technische platforms en ontwikkelingen, zorgt ervoor dat wij zeer flexibel, betrouwbaar en snel kunnen werken.     
        
De centrale meldkamer       
        
De medewerkers van de meldkamer zijn 24 uur per dag aanwezig. Zij behandelen de glasbreukmeldingen, dragen zorg voor de administratieve werkzaamheden en zij onderhouden voortdurend contact met de glaszetters in Limburg. De geavanceerde telecommunicatieapparatuur, de perfecte hard- en software, de goed opgeleide mensen en de juiste combinatie tussen deze factoren, maken van de meldkamer een goede organisatie.